AMNYTT Nr 2 - 2014 | Page 34

34 / 130 AMNYTT #2 2014 Kunden kan få utført service i egne lokaler kan klare sine produkter for avansert tilstandsovervåking. SEW serviceprogram omfatter en lang rekke forskjellige moduler. Kunden kan derfor velg de moduler som passer til egen organisasjon og driftsfilosofi. Modulene er: Reparasjon: Programmet omfatter reparasjoner og overhalingsservice av elektromekanisk og elektroniske produkter. Oppgavene kan utføres hos kunden eller i SEW - EURODRIVES lokaler. For å sikre optimalt utbytte av en reparasjon anbefaler SEW at både defekte deler og berørte komponenter byttes ut. Etter ønske kan det utarbeides service rapport. 24 timers service hotline: Her er servicespesialister tilgjengelig hele døgnet, hele året. Har kunder behov for reservedeler, komplette enheter, som omfatter gir, motor og omformer, eller hastreparasjoner kan han kontakte SEW og får umiddelbar respons. Inspeksjon og vedlikehold: Gode inspeksjonsrutiner og vedlikeholdsstrategier vil redusere feil og havarier. SEW hjelper kunden med å utforme en optimal strategi og utfører de aktuelle inspeksjoner og vedlikeholdsoppgaver. Idriftsettelse: Kunden får tilgang på kvalifiserte ingeniører til alt fra dimensjonering til konfigurering og installasjon. Denne modulen omfatter også testkjøring, optimalisering og opplæring. Installasjonsveiledning: Kunder som ønsker å få hjelp til å velge riktige produkter, gjennomføre god prosjektering og installasjon og idriftssettelse kan benytte ser av SEW - EURODRIVES servicepersonell. Et omfattende program.