AMNYTT amnytt.no 6/2025 | Page 5

INNHOLD

Gir
gass på lokalproduserte oksygengeneratorer............................................................ 22 Innfører nye strategier som bidrar til solid produksjonsløft........................................ 30 4-20 mA: Seiglivet strømsløyfe........................................................................................... 40 Sensorer mangler beskyttelse.............................................................................................. 48 Autic samlet bransjen på Farris Bada............................................................................... 54 Dette supertynne smartfilteretkan gi elbilbatterier et mye lengre liv....................... 60 Kvanteberegning gir mer effektiv styring av robotbevegelser.................................... 66 Hexagon lanserer humanoid robot for industrien........................................................... 70 Sikker og effektiv digitalisering i felt – VEGA og Equinor samarbeider.................... 74 Tavleforeningen....................................................................................................................... 78
Nr 6- 2025 ISSN 1893-6601
Ansvarlig utgiver iNEWS Media Group AS Postboks 200 1471 Lørenskog
Bankkonto: 8601.75.23912 IBAN-nummer: NO2986017523912 BIC: DABANO22
Ansvarlig redaktør og daglig leder Tom R. Mehlum Telefon: + 47-900 44 944 E-post: tom @ amnytt. no
Journalister Even Fladberg Telefon: + 47-468 14 483 E-post: even @ amnytt. no
Eirik Iveland Telefon: + 47-483 64 422 E-post: eirik @ jivetalk. no
Leslie Henriksen Telefon: + 47-99 22 46 86 E-post: leslie @ tekstbiten. no
Design og digital produksjon Hi-Files Design, Slovenia Telefon: + 386 40 567202 design @ hi-files. com
Grafisk design Ljubisa Miodragovic
Annonsemateriell Skal leveres i PDF-format. Sendes til tom @ amnytt. no
AMNYTT blir utgitt i 7 utgaver pr. år og blir distribuert digitalt til abonnenter og samarbeidspartneres kontakter. I tillegg benyttes sosiale medier og nettsiden.
Hovedsamarbeidspartner Følg oss i sosiale medier