AMNYTT 4/2018 | Page 59

59 / 128

AMNYTT NR . 4 2018 tilbys . Men for oss som leverandør er det viktig å holde fast ved at det er mulighetene som våre løsninger og systemer gir for bedret sikkerhet , økt tilgjengelighet og redusert vedlikehold som er hovedsaken . Vi må evne å se det store bilde . Da må vi som leverandør kunne beherske både metode og teknologi . Utviklingen krever at vi må utvikle organisasjonen vår med tilleggskompetanse innen drift , vedlikehold og metodikk . Holdninger og arbeidsmetoder vil bli endret . Det gjelder både hos kunder og leverandører . Jeg erfarer en positiv innstilling i Emerson organisasjonen til denne utviklingen , sier Christensen .
Kunderelaterte prosesser Christensen hadde om lag to måneders erfaring som leder av Emerson da AMNYTT snakket med han . – Det er litt for tidlig til å komme med noen bastante utsagn om hvorledes vi skal utvikle oss videre , sa Christensen . Men noen tanker har jeg selvsagt gjort meg . Vi skal se på servicenivået vårt . Selskapet skal være mye mer enn bare en garantileverandør . Utviklingen skal gå mot at vi blir en kvalifisert samarbeidspartner innen drift og vedlikehold . For å få dette til må vi ha gode prosesser med kundene , slik at vi får forståelse for hvilke behov og utfordringer de har . Når det er klarlagt kan vi presentere hva vi kan tilby av løsninger og tjenester som dekker kundens behov – basert på vår teknologi .
Vi redusere opplevd risiko Innføring av ny teknologi og metode vil alltid medføre noe risiko , i alle fall en opplevd
Noe utstyr er svært spesialisert , men det hører med hos en ledende leverandør