Med tilgang til Endress + Hauser W @ M Portal, får du rask tilgang til viktig informasjon om dine instrumenter, om reservedeler, tilgjengelighet, sertifikater og drivere. Rask tilgang til riktig informasjon sørger for at prosessen ikke står stille unødvendig, for eksempel ved reparasjon eller utskifting av et instrument, det lar deg også planlegge vedlikeholdsoppgaver på en pålitelig og sikker måte.
23 23
W @ M Portalen – en skytjeneste for hurtig tilgang til riktig informasjon
Med tilgang til Endress + Hauser W @ M Portal, får du rask tilgang til viktig informasjon om dine instrumenter, om reservedeler, tilgjengelighet, sertifikater og drivere. Rask tilgang til riktig informasjon sørger for at prosessen ikke står stille unødvendig, for eksempel ved reparasjon eller utskifting av et instrument, det lar deg også planlegge vedlikeholdsoppgaver på en pålitelig og sikker måte.
Når instrumentet er levert fra vår fabrikk lagres all informasjon på serienummeret til Endress + Hauser produktdatabase. Bare siden år 2000 er mer enn 20 millioner enheter lastet opp! Den generelle informasjonen er deretter tilgjengelig via onlineverktøyet W @ M Device Viewer( se side 11), Operations app( Android og iOS) og vår kundespesifikke W @ M Portal. I denne har du også tilgang til spesifikk informasjon, samt mulighet til å legge til informasjon og enheter fra andre leverandører.
W @ M Portal eller W @ M Enterprise Med tilgang til spesifikk og oppdatert informasjon, for eksempel produkttilgjengelighet, sertifikater og manualer, blir ditt daglige arbeid mye enklere. I W @ M Portalen lastes kundens instrument automatisk opp i portalen, slik at du også kan søke på dine egne TAG no. Alle endringer i produktet fra oss som produsenter oppdateres automtisk, samtidig som aktivitetene på instrumentene lagres som hendelser i loggboken for den spesifike enhet, som for eksempel reparasjoner eller kalibreringer. Dette betyr at du alltid har enkel tilgang på oppdatert informasjon for dine instrumenter. Du har også muligheten til å lagre din egen informasjon for instrumentet( for eksempel PID tidsplan, sertifikater ol.) eller ulike hendelser og rapporter i loggboken.
Systemet kan konfigureres til automatisk å varsle deg via e-post ved spesielle endringer på enheter. Du kan også enkelt koble enheter i W @ M portal fra dine eksisterende systemer, for å spare tid på tidkrevende oppdateringer i dette.
Med W @ M Enterprise- som installeres i ditt datasystem og synkroniseres med W @ M Portalen for alle enheter eller bare E + H enheter – finnes det flere muligheter for å integrere med våre andre verktøy( Fieldcare og Compucal) for å få en helhetlig Plant Asset Managementløsning for Asset Information-, Device Configuration- og calibration Management.
Med W @ M sparer du mye tid ved å alltid ha tilgang til relevant informasjon og dere slipper å bruke tid på å holde egne systemer oppdatert. 70-80 % av den informasjonen som genereres for enhetene under sin levetid, blir generert av produsenten. Denne delen kan lastes automatisk opp til dine egne systemer hvis du ønsker det...
For mer informasjon se: www. no. endress. com / w @ m